|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av Nysgjerrig nok, her.
Bislett kebab er en av mine laster også - og ja: uten pita og mais. Aner ikke helt hva det inneholder, men har landet på at det er " lovlig" sånn ca 1 gang i mnd... Ikke fordi jeg på død og liv MÅ ha det, men fordi samboeren har litt dilla på det. Og så er det jo lettvindt og helsikes mye bedre enn å putte i seg pizza eller burger ting...
Har spist en halv pizza (forrige helg ja) siden oppstart 30 mai, og den smakte ikke til forventnigene selv om det er en gammel favoritt fra mine høykarbo dager.
Formen din bedre i dag eller? Og hvordan går det med punkteringen egentlig - er du lappet sammen og "hel" igjen nå?
(Mulig du har sagt det lengre oppi her...)
Nå er jeg helt fint i forhold til spinalholdepine og sånt. Slapp heldigvis å dra tilbake på sykehuset for å få blood patch (når de tar en blodprøve av meg, og fyller opp hullet i ryggen med mitt eget blod. Når blodet koagulerer, så tetter det hullet). Det gikk over av seg selv - heldigvis. Men har hatt en del dager nå med bittelitt hodepine hver dag. Slitsomt, men jeg takler det.
Opprinnelig lagt inn av Nysgjerrig nok, her.
Hm - du har pluss når jeg ser på, men ikke på meg selv... Godt vi er flere som ike er forumproffer - jeg henger ikke helt med her jeg... Tok jo en stund før jeg i det hele tatt forsto hvordan jeg skulle få lagt inn tekst liksom. Og bilde. Ikke helt stødig enda. 
Har jeg pluss jeg også!? Weee! Lykkelig appelsin!
Burde kanskje legge til et bilde snart jeg også? Hmm... Av meg selv, kanskje? Håper dere venter i spenning!

|