Vis enkelt innlegg
Gammel 18-09-11, 14:22   #3651
Dollsine
Gjest

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Blir så glad hver dag hver dag når jeg leser at vekta di går nedover, Dollsine Ny minstenotering da!!!!!! Grattis! Men vær obs på at det går litt treigere etterhvert, kan ikke forvente at det skal være slik hver dag Viser definitivt at noe skjer i kroppen din, at fettforbrenningen din er på vei å bli mer optimal og begynner å ta fra fettet på kroppen. Når du føler deg trygg på at det virker er det kanskje lettere å få et mer avslappet forhold til det. Forstår godt at du har behov for å holde kontroll nå i begynnelsen når det legger om til ett nytt opplegg -Men du vet jo at veiing hver dag kan medføre vektstress og at vekta kan gå opp og ned fra dag til dag, så når du føler deg litt tryggere på opplegget, kan det kaskje være lurt å skifte til fast veiedag i uka istedenfor veiing hver dag

Kjære Bente! Jeg er veldig klar over at det å veie seg hver dag er en stressfaktor som kan - i verste fall - stoppe hele greia. MEN - jeg akter å veie meg noen dager framover OG jeg akter å dele det med dere. Dette rett og slett fordi det er en sånn stor glede å se at det rører seg, og fordi jeg ikke har noen andre å dele med. Gubben joda, men han vet jo ikke hvilke forsakelser og strev som ligger bak. Han ser jo bare all den gode maten jeg spiser han Når jeg ser at dette fungerer veldig godt, så roer jeg meg ned. Lover!

Har vært ute og gått en tur på 11 km nå, og merka ingenting av hode eller annet før helt på slutten. Så da jeg kom hjem tok jeg ei lita skje cocosa og mer vann og gikk i dusjen. Etterpå farga jeg håret, og først nå spiser jeg frokosten min; eggsalat med hamburgerrygg

Så bra du ble bedre av mat Sanna! Jeg unner ingen å ha det som jeg har hatt de siste dagene; det var tøft, der ser jeg nå da jeg er ok igjen. Mye var nok bekymringer for hva i all verden dette kan være, men lell...

Takk Nysgjerrig; dette må jeg si jeg liker. Jeg er Jeg er som deg; når jeg ikke vil noe så tiltrekkes jeg det desto mer Så jeg sier meg åpen for treff

Jeg lurer på om du har spist noe du ikke tålte/noe som var dårlig jeg Appelsinpiken. Eller om det er kroppens reaksjon på omstillingen du holder på med. Takk for at de ikke har hjemkjøring på kebabsjappa da; du vet jo at det ikke ville vært lurt....

For å ha en oppsummering over hvor vi holder til i dette langstrakte landet:
Prutti: Bodø
Jeg: Trondheim
Sanna: Hardanger
Appelsinpiken: Tigerstaden + ?
Nysgjerrig: Tigerstaden
Foksy: Tigerstaden
Rikkem0r: Porsgrunn (var sist på forumet 3/9)
MariaB: vestlandet??
Bente: Stavanger
Lille venn: er innom oss, men hvor bor du?

Nå ble jeg litt usikker jeg; er vi flere? Blir fryktelig lei meg hvis jeg har glemt noen altså!

Svar med sitat