Vis enkelt innlegg
Gammel 18-09-11, 13:41   #10195
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Jeg vet ikke, men jeg nektet å gå med det samme i de ti dagene stingene mine skulle sitte etter en føflekk-fjerning. Jeg pyriseptet og satte på nytt plaster etter daglig dusj - det gikk fint, bortsett fra at jeg oppdaget at jeg har blitt temmelig intolerant for vanlig plasterlim...

Hmm ... Ok. Jeg gir det noen dager til. Er livredd for at arret i ansiktet skal bli stygt, for det er ganske stort (men det kunne ikke blitt verre enn det var, som jeg ser det ...) Har kjøpt sinktabletter og calendulakrem og håper på det beste. Men jeg tror IKKE jeg orker å gå med det andre plasteret i to uker, altså. Jeg får heller ikke dusje på fire dager, det vil si at jeg kan dusje i dag. Haha, takk og pris!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥