Vis enkelt innlegg
Gammel 18-09-11, 12:42   #3647
Nysgjerrig nok
Medlem

Nysgjerrig nok sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

Hva i all verden har du holdt på med da disse ukene da? 9 uker er jo vanvittig lenge! Og takk for omtanken; jeg skal ikke kjøre dette for langt. Vær du trygg. Sånn som jeg har følt meg de siste dagene unner jeg ingen. Men i ettermiddag forsvant det susete hodet og jeg ble i kjempeform. Spiste eggsalat i ett-tia og olje i fem-tia. Gikk meg en times tur i sekstia, og det var en merkelig opplevelse; var nesten euforisk der jeg gikk Håper disse hodegreiene ikke kommer tilbake for det var fælt!

Vi har nok ikke slått fra oss treff men heller ikke snakket mer om det. Tror muligens du og jeg er litt brems i så måte.... Jeg er forøvrig stadig vekk i hovedstaden gjennom jobb

Så ikke spm ditt før nå jeg Dollsine - men du så vel svaret jeg skrev på samme spm til Bente? Jeg har liksom testet sigøynertilværelsen og flyttet rundt om kring. Hehe. Lagde den beste middagen i går, og fulgte opp med laks og eggerøre til frokost. (Feirer at vi endelig er hjemme) Nå er det kaffe og fløte og pc tid, - mens jeg samler energi til å starte med oppakking og rydding. Skal bli bra til slutt ja!
Drar på ferie neste lørdag -

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Æ flira! Nei, jeg hadde en særs liten hvit singlet på, passa jo yppelig til den rød-rutete pusjamasbuksa som er 7 nr for stor Tipper han var fornøyd ja, han er flink til å dukke opp når jeg ser ut som huldra sjøl. Fnis.
Skogstur i morgen høres fortreffelig ut! Kommer gladelig!

Jeg skal GARANTERT si i fra når jeg havner i hovedstaden, det er et must å treffes! Jeg har ikke slått noe som helst fra meg, men den diskusjonen dabbet kanskje av? Håper du koser deg i kveld, vennen

Synes det hørtes fint ut jeg Prutt - antrekket ditt. Motsvaret til en mann i brannmannsuniform liksom - med litt møkk i ansiktet. Knis. Men det er like greit at han ser deg sånn også - hvis det skulle bli dere to så slipper han å bli skremt den dagen du tar på deg joggebukse og vimser rundt med sminken fra i går - hehe - som meg akkurat nå.

Treff ja: Kult - da er det brakt på banen igjen. Jeg er jo som Dollsine egentlig mest redd hele greia, men da får jeg en sånn thing om at jeg vil gjøre det likevel - bare for å utfordre meg selv. Pruttis - du bor jo lengst unna, og Bente nestlengst - og Dollsine deretter eller? Hvis dere tre klarer å komme dere hit så blir det vel bra? Appelsinen og jeg bor vel her et sted..usikker på Maria og Foksy...Eller hvis dere først må fly hele gjengen så er det vel nesten hipp som happ hvor vi møtes?

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat