|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Jeg er såå misunnelig Dollsine! Det her er helt fantastisk. Skjønner virkelig at Bente-pakka er noe å satse på.
I går var jeg så utrolig kvalm at det rett og slett ikke finnes ord. Da jeg kom hjem etter å ha vært med en venninne i går så har jeg hatt det skikkelig kjipt.
Det har føltes som om jeg skal kaste opp når som helst, og tanken på å lage mat var helt motbydelig. Det eneste jeg kunne tenke meg å spise (og da mener jeg ikke det eneste jeg kunne skaffe sjøl, eller få andre til å skaffe - men det eneste jeg tror jeg hadde klart å putte i meg) var kebab! Det ble jo så klart ikke noe av. (De har ikke hjemkjøring ).
På dette tidspunktet hadde jeg kun spist frokost og klokka var nesten midnatt.
Det endte med at jeg kokte noen egg og spiste de med majones (noe som ga brekningsfølelser - big time!) og prøvde å kose meg litt med hjemmelaget is.
Hjemmelaget is var det eneste som faktisk føltes greit å spise (men det er jo skikkelig jobb å ordne (selv om min ismaskin bare bruker noen få minutter på å lage is).
Heldigvis holdt jeg bra innenfor på karbohydrater (og jeg tok helt av med fettet, totalt 207 gram!) Spennende om jeg fortsatt går ned i cm (jeg er jo vektløs som dere vet) på mandag!
Snart skal jeg finne ut om jeg er kvalm i dag også. Vil utsette å stå opp leeengst mulig! 
Sånn. Klagninga er over.

|