|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Godmorgen alle sammen!
Blir så glad hver dag hver dag når jeg leser at vekta di går nedover, Dollsine Ny minstenotering da!!!!!! Grattis! Men vær obs på at det går litt treigere etterhvert, kan ikke forvente at det skal være slik hver dag Viser definitivt at noe skjer i kroppen din, at fettforbrenningen din er på vei å bli mer optimal og begynner å ta fra fettet på kroppen. Når du føler deg trygg på at det virker er det kanskje lettere å få et mer avslappet forhold til det. Forstår godt at du har behov for å holde kontroll nå i begynnelsen når det legger om til ett nytt opplegg -Men du vet jo at veiing hver dag kan medføre vektstress og at vekta kan gå opp og ned fra dag til dag, så når du føler deg litt tryggere på opplegget, kan det kaskje være lurt å skifte til fast veiedag i uka istedenfor veiing hver dag
Jeg har inntatt "cocosa frokosten min", skal la sønnen sove litt til før jeg vekker han med egg og bacon. Han elsker å våkne til baconlukt i huset, så da er det aldri noe problem å få han ut av senga. Så inntar han sin frokost samtidig med at jeg tar min lunch. I helgene når han er her og ikke hos sin far, har jeg også ofte egg og bacon til lunch - liker den baconlukta i huset jeg også Når han ikke er her, blir det ofte lunch tilsvarende som på jobb, fiskepålegg, kokt egg og majones. Egentlig er jeg av de som liker variasjon i maten min, men ser at når man skal ned vi vekt er det greit å finne noe som funker og så holde seg til det
|