Vis enkelt innlegg
Gammel 18-09-11, 10:16   #3644
Dollsine
Gjest

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

God morgen alle sammen. Og for en strålende morgen! Vekta viste ny minstenotering: 81,6 kg. *juble juble* Og det skal jeg si, at hvis dette fortsetter sånn så tåler jeg det meste. Og da mener jeg det meste!

Påleggsalat var det vel Piken som nevnte; jeg bare ramset opp det Bente bruker å velge blant. Jeg har landet på en eggsalat av to egg og to skiver hamburgerrygg + 20 g majones; Det synes jeg var godt og mettende. Og det ga en passende mengde mat i form av 29 g fett, 19 g protein og i underkant av 1 g kh (totalt 344 kcal for de som er interessert i det). Når oljene kommer i tillegg øker fettmengden til 44 g, mens resten blir stående likt. For øvrig er jeg dønn kjedelig i matveien; har jeg funnet noe som fungerer og smaker ok så spiser jeg det. Altså nå blir det komboen av egg og hamburgerrygg i lange tider framover.

Nå er det snart tid for å ta litt oljer; deretter skal jeg gå meg en lang tur i skogen for å se hvordan kroppen fungerer på olje og før mat (den skal jeg ta i ett-tia). Noen som blir med?

Sanna: jeg glemte å si at jeg ofte er kald på føttene når jeg legger meg, og da får jeg mye mer kramper enn når jeg er varm på føttene. Jeg legger derfor alltid en flaske med varmt vann i fotenden når jeg går til sengs.

Sist redigert av Dollsine : 18-09-11 kl 10:43.
  Svar med sitat