|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av Nysgjerrig nok, her.
Klart du var fin - 98% menn liker damer som ser ut som om de kan "brukes" (misforstå meg rett her er du snill). Men - du sa malingsflekker, pysjbukse og hestehale - ....snakker vi bar overkropp el? Da var han sikkert dritfornøyd!!
Kom du Prutta - så kan du ligge på sofaen her! Hvis du har ro til det da - event så kan du dille rundt i leiligheten min å få utløp for kreativiteten din.
- biff i dag , skogstur med dyret i morgen - oki?
En ting er i alle fall sikkert: du MÅ si i fra hvis du er i hovedstaden! Jeg driver fortsatt å tenker på treff jeg da - hade vært kult. Vi har vel ikke slått det helt fra oss eller hva?
Æ flira! Nei, jeg hadde en særs liten hvit singlet på, passa jo yppelig til den rød-rutete pusjamasbuksa som er 7 nr for stor Tipper han var fornøyd ja, han er flink til å dukke opp når jeg ser ut som huldra sjøl. Fnis.
Skogstur i morgen høres fortreffelig ut! Kommer gladelig! 
Jeg skal GARANTERT si i fra når jeg havner i hovedstaden, det er et must å treffes! Jeg har ikke slått noe som helst fra meg, men den diskusjonen dabbet kanskje av? Håper du koser deg i kveld, vennen 
Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.
Herlig!! Han der har jeg sansen for gitt Som godkjenningsnemnd gir jeg ham ett plusspoeng. Men ikke innbill ham at han er ok for det altså; det må mer til. Men jeg liker at han ikke presser på jeg.
Ja, du er ikke den eneste som har sansen for ham. Mamma erklærer sin elsk på han stadig vekk,også direkte til han Koselig at han valgte å se meg når han egentlig ville på jobb. Men jeg ser gjennom hele fasaden hans, han hadde nok behov for å bare hvile litt, slappe av med bena i sofakroken "hans". Han har en del plusspoeng hos meg også, men et relativt stort minustegn også som jeg ikke må glemme. Vi har tid, vettu!
Her er rommet ferdigmalt, noen møbler er satt inn og nå har jeg tatt kveld. Ser litt på tv og slapper av. Skal sove snart jeg også Stor klem