Vis enkelt innlegg
Gammel 15-10-05, 07:01   #24
Ziggy
Gjest

Medlem siden: Sep 2005
Alder: 57
Ziggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastisk

Sv: Kommer i Mat & Helse

Opprinnelig lagt inn av donjuanwannabe

Oops, jammen bra du spurte. For nå skulle jeg til å legge ut link til der jeg bestilte den. Jeg sjekket tilfeldigvis prisen og den koster jo kr. 249,-!! Og det var kampanjepris! (egentlig kr. 279) Kostet jo kr. 150 for noen dager siden!

Først så sendte jeg mail til Bokus.com men da fikk jeg mail tilbake (på engelsk! ) om å bestille fra Akademibokhandeln.se istedet. Jeg gjorde det og sendte VISA-nummeret på mail. Frakt vet jeg ikke, men jeg regner med at det ikke blir "for" mye. På Bokus står det også at de samarbeider med Akademibokhandeln.

Jeg tror ikke jeg sjekket prisen før jeg bestilte på Akademibokhandeln. Men jeg såg jo prisen på Bokus, jeg kunne jo ikke vite at prisen er 100 kr mere på 2 bokhandlere som samarbeider! Eller har de satt opp prisen de siste dagene fordi det er mange norske som bestiller fra Sverige istedet for Norge?

Har ihvertfall sendt haste-mail til Akademibokhandeln via DHL nå og avbestilt (hvis den koster kr 249). Men de har sikkert sendt pakken nå. Da blir det toll i tillegg da! Får håpe de satte opp prisen etter jeg bestilte da.

Mye styr for å spare kr. 100 må jeg si. Blir vel heller at jeg taper 100 kr.

.
Hmm.. det virker litt krotete ja....men jeg kan berolige deg med at du ikke kommer til å få hverken toll, mva eller fortollingsgebyr på boka, da kjøp av bøker fra utlandet er tollfritt!!!

.

Ziggy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz / Optimal Ernæring Svar med sitat