Vis enkelt innlegg
Gammel 17-09-11, 21:27   #11
beate
Medlem

beate sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Alder: 51
beate er ny på veien

Sv: Måle/veietråd for oss som er back in style

IKJ: kjemperesultat!!!

Hadde selv veiedag igår, og har gått ned 2 kg den første uka hvor det meste gikk av de 2 første dagene for så å bevege seg lite nedover. Det er akkurat dette som er problemet mitt. Raskt ned til å begynne med, men så blir det lite etterhvert. Men men. Uansett, er veldig fornøyd med 2 kg ned!! Vann og ekstra tarmfyll er borte, så gjenstår bare flesket!

Håper bare at jeg etterhvert får maten på stell for denne uka har jeg ikke vært flink i det hele tatt, jeg spiser alt for lite. Kjenner blodsukkeret er ganske lavt til tider. Nå har jeg atpåtil dratt på meg infeksjon av noe slag, begynner å bli ganske sår nedover halsen og hodepinen slipper ikke taket idag. Bare jeg beveger hodet er det som om det rangler inni dær og blir seff kvalm. Det er jo noe som går da, mange som er og har vært syke. Håper bare det ikke varer for lenge for sykdom og ketosebasert kosthold henger ikke sammen for meg

Bare til orientering, jeg følger ikke Ketolyse!! Har dog en formening om å holde meg i ketose, målbar eller ikke.

Da prøve æ på igjen etter en sommer full av dritt!! En erfaring rikar, æ veit kor mang kilo æ må ha å gå på når æ ska vedlikehold!!
Oppstart 09.09.11!!! Mål?? 7.8 kilo i første omgang. Totalt: - 5.2 kg før jul + - 0.6 kg første uka etter oppstart igjen fra 13.01.12. 2 kilo igjen til 1 delmål. 08/02: Sliter med røykeslutt og et enormt mat/godtesug så jeg og vekta er IKKE venner
beate er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karboredusert kosthold Svar med sitat