Vis enkelt innlegg
Gammel 17-09-11, 21:13   #3636
Nysgjerrig nok
Medlem

Nysgjerrig nok sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

9 uker borte fra egen seng - uff da - hvor er det du sover da skulle jeg nesten til å spørre - jaja, jeg spør like godt jeg
Kose deg masse i heimen med kjæresten i kveld, da, når du endelig er hos deg selv!

Og tusen tusen takk skjønne du Ja, jeg vet jo at hver og en er ansvarlig for seg selv. Men når jeg da begynner å si gjør sånn og gjør slik, så blir jeg jo litt bekymret for at jeg gir helt feile råd. Eneste forsøksrotta i mitt temmelig uvitenskaplige prosjekt er jo meg selv, -så jeg har null rett til å uttale meg om andre. -Men så vil man jo gjerne dele sine erfaringer også hvis det kanskje kan hjelpe noen andre....

I kveld blir det avslapping i sofan. Sønnen har kompiser på besøk til filmkveld på rommet sitt. han var ute og kjøpte chips og cola til dem og lightbrus og baconchips til seg selv - skjønne flinke gutten min

Så flink han er - og når det gjelder kviser så forstår jeg han godt. De kom jo selvfølgelig etter min sprekk forrige helg (satser på at de er borte til ferien neste helg)

Du - helt ok at du spør! Det har vært et større oppussingsprosjekt i borettslaget, så jeg flyttet dagen etter jeg kom fra ferie. Har bodd i gamle leiligheten til samboeren i 4 uker og så lånte jeg huset til foreldrene mine i 2 uker etter det mens de var bortreist. Og nå er jeg hjemme igjen. Så da ble det 9 uker i koffert & bagger & poser - med en konstant følelse av at det jeg trengte alltid var et annet sted. Er så godt å være hjemme. Selv om det er litt kaos enda og kun en brøkdel er pakket opp og satt på plass..
I løpet av uken så blir det nok bra - og så er det jo ferie igjen neste lørdag. Liker ikke tanken på å pakke igjen, men for en uke i Hellas er det verdt det.
Tror jeg har sånn pakke fobi - liker ikke å pakke ned eller opp.
Sikker på at folk flest håndterer det bedre enn meg altså, blir helt rotløs og rar av å ikke ha noe fast under beina. Elsker jo å reise - så lenge det er ferie. Jobbreiser synes jeg er mindre fasinerende. Men pakking: BLÆ!

Og forresten; jeg vet at du vet - jeg tenkte bare det var ok å minne deg på at vi andre er vårt eget ansvar og at du er super som deler DINE erfaringer for at vi kanskje skal kunne lære noe. Oki?

PS - Har vært å kjøpt røkt laks så jeg har noe knallgodt og fett til lunsjen på mandag!

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat