|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.
I pysjbukse, hestehale og malingsflekker både her og der ringte det på døren i ettermiddag. Jeg la fra meg malekosten og rusla bort til døren. Der sto han. Flørten! Jeg ble så paff, for jeg har jo ikke hørt noe fra han på flere uker! Uten å si i fra at han skulle komme eller noe, så kom han innom på egen maskin! Det var godt for sjela, må jeg innrømme. Han la seg til rette på sofaen med fjernkontrollen i ene handa og kaffekoppen i den andre. Så søt han er. Gud vet når jeg ser han igjen... Tosken...
Herlig!! Han der har jeg sansen for gitt Som godkjenningsnemnd gir jeg ham ett plusspoeng. Men ikke innbill ham at han er ok for det altså; det må mer til. Men jeg liker at han ikke presser på jeg.
Opprinnelig lagt inn av Nysgjerrig nok, her.
Nå er jeg endelig hjemme hos med selv (!) for første gang på 9 uker skal jeg sove i egen seng.
Dollsine: Jeg er glad du går ned, bra og fortjent lønn for tålmodigheten din. Men vær forsiktig da - oki? Jeg er en sånn som svimer av litt vel ofte (uavhengig av kosthold)- og det unner jeg deg ikke. Du skal få lov (jeg er raus i dag) å være litt svimmel altså, men går du ned for telling så kanskje du skal revurdere - eller ta en legesjekk. Og for å forebygge så kan du vel få i deg litt vitaminer ved siden av oljer og Cocosa? Please?
Hva i all verden har du holdt på med da disse ukene da? 9 uker er jo vanvittig lenge! Og takk for omtanken; jeg skal ikke kjøre dette for langt. Vær du trygg. Sånn som jeg har følt meg de siste dagene unner jeg ingen. Men i ettermiddag forsvant det susete hodet og jeg ble i kjempeform. Spiste eggsalat i ett-tia og olje i fem-tia. Gikk meg en times tur i sekstia, og det var en merkelig opplevelse; var nesten euforisk der jeg gikk Håper disse hodegreiene ikke kommer tilbake for det var fælt!
Opprinnelig lagt inn av Nysgjerrig nok, her.
En ting er i alle fall sikkert: du MÅ si i fra hvis du er i hovedstaden! Jeg driver fortsatt å tenker på treff jeg da - hade vært kult. Vi har vel ikke slått det helt fra oss eller hva?
Vi har nok ikke slått fra oss treff men heller ikke snakket mer om det. Tror muligens du og jeg er litt brems i så måte.... Jeg er forøvrig stadig vekk i hovedstaden gjennom jobb
Jeg spiste tacorester fra i går til middag i dag; blingsa litt på kh-innholdet i tacosausen, så det ble ikke noe salat til. Men ut over det er jeg ganske fornøyd med dagen i dag! Men kjenner faktisk litt dårlig samvittighet for at jeg har spist meg mett da, merkelig hode på meg
Dere...Maria er vel på ferie hun nå? Glemte å ønske henne god tur jeg Leser du dette Maria så skal du vite at jeg tenker på deg!
Og for å ikke gjøre samme blemma med deg Nysgjerrig, så spør jeg nå når du reiser?
|