|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Prutta; så kult. Synes jeg ser deg i det du åpnet døren....lurer samtidig på hvordan han tolket (i den grad menn gjør det) ansiktsutrykket ditt. Hva er planen deres for kvelden da? Ville han ha deg med på noe festligheter?
Forresten godt med folk som ligger på andres sofa - blir så avslappet stemning av det.
Nå er jeg endelig hjemme hos med selv (!) for første gang på 9 uker skal jeg sove i egen seng. Hallelujah så godt det skal bli. Og nett har jeg. Og alle mine ting og tang rundt meg.
Skal spise biff, broccoli og sopp m/ fløtesaus til kvelds. Har en hund til låns også - så da er det meste duket for en lovely aften (og kanskje en skogstur i morgen?). Bare pakke opp og installere meg litt nå, mens jeg venter på at mannen kommer hjem - så skal det bli tidenes lørdag tenker jeg. Mmmm - så godt det er å være hjemme hos seg selv. Undervurdert!
Dollsine: Jeg er glad du går ned, bra og fortjent lønn for tålmodigheten din. Men vær forsiktig da - oki? Jeg er en sånn som svimer av litt vel ofte (uavhengig av kosthold)- og det unner jeg deg ikke. Du skal få lov (jeg er raus i dag) å være litt svimmel altså, men går du ned for telling så kanskje du skal revurdere - eller ta en legesjekk. Og for å forebygge så kan du vel få i deg litt vitaminer ved siden av oljer og Cocosa? Please?
God bedring til Sanna - og good luck med visning og hussalg. Alltid en vannvittig spennende greie - så får vi se hvor du ender opp etterhvert (og hvor mange viduer du får)! 
Bente: kort reminder fra tidligere her. Nå er du knallflink til å hjelpe oss andre, du forklarer, oppsummerer, kommenterer og spesifiserer - (punktum) - men så får jeg inntrykk av at du liksom tar alle kiloene på dine skuldre og dynger på deg med ansvar. Ikke tenk sånn da!! Mine valker er bare mine - og min skyld. Du er suveren til å hjelpe meg (og røkla) men vi har fortsatt ansvar for oss selv hvis din variant ikke funker for oss. Oki? Suss på snuten til snuppa - du er kjempe inspirerende. Basta.
Ønsker dere en fortreffelig lørdag så langt - klem til damene!
|