|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av Sanna 1, her.
Takk alle sammen for gode råd!
Foreløpig har jeg gurglet halsen med Listerine, - det reiv "godt".
2 paracet har jeg også tatt. Håper ikke det blir skikkelig forkjølelse, for jeg har astma og da har vi det gående i ukesvis......
Men nok syt og klag.... jeg lider ikke i stillhet, jeg!
Har du vurdert å omskolere deg til dekoratør eller interiørkonsulent, Prutten? Kanskje du kunne blitt møbelsnekker tom.? Du er jo et arbeidsjern, når det gjelder oppussing osv....... Jeg liker oppussing, når jeg er ferdig, men jobben ? Gubbes så fælt..
Det kommer foressten noen og ser på huset med alle vinduene på tirsdag igjen. Og på onsdag kommer takstmannen.
Gosh, tenk om det blir solgt!! Også vi som ikke har noe sted å bo!!!!!!!!!!
Bente, du bor vel i Bergen, - vi kommer !
Håper du blir bedre i halsen snart, er kjipt å ikke være helt pigg. Særlig nå som dere skal ha full rulle med hus og mulig salg- gosj så spennende da!! Håper dere får en god takst og at dere finner noe som passer både behov og ønsker
Har tenkt på interørfag, faktisk, de seneste dagene. Det er noe jeg absolutt liker å gjøre! Får vurdere det litt nærmere etterhvert.
Opprinnelig lagt inn av bente1, her.
Snille jenta som ordner og styrer for hele familien!
Litt enig med Sanna - kanskje du skulle tenke litt på den type jobb - virker jo som du liker det veldig godt. På jobben har jeg typisk jobb som går på å "analysere, tolke osv", altså mye i hodet, og jeg kjenner at jeg også liker å få gort noe praktisk av og til for å få en slags balanse. -Så jeg liker også ekstremt godt å innrede og dekorere, da får jeg gitt uttrykk for de estetiske og kreative sidene mine. Du er jo også en krativ person, så kanskje kan det være noe å tenke på
Absolutt! Og, det er så koselig å se gleden til mamma, for det er _ingen_ i familien som hjelper henne med noen ting, noen gang. Jeg har jo bidratt selvfølgelig, men nå er vi to om dette.
I pysjbukse, hestehale og malingsflekker både her og der ringte det på døren i ettermiddag. Jeg la fra meg malekosten og rusla bort til døren. Der sto han. Flørten! Jeg ble så paff, for jeg har jo ikke hørt noe fra han på flere uker! Uten å si i fra at han skulle komme eller noe, så kom han innom på egen maskin! Det var godt for sjela, må jeg innrømme. Han la seg til rette på sofaen med fjernkontrollen i ene handa og kaffekoppen i den andre. Så søt han er. Gud vet når jeg ser han igjen... Tosken...