Vis enkelt innlegg
Gammel 17-09-11, 18:15   #1
Antoinette6
Seniormedlem

Antoinette6 sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 65
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Ketose - kolesterol og høyt blodtrykk

Jeg vil bare fortelle om min elskede som har hatt svært høyt kolesterol og har måttet ta kolesterolsenkende medisiner i 10 år. Likeledes har han gått på blodtrykksmedisiner og har i løpet av de siste 8 årene utviklet Diabetes 2.

Så begynte vi på Ketolysekosthold medio mars i år. Han har gått ned 22 kilo og er nå normalvektig.

For tre uker siden var han hos fastlegen sin. Han ble erklært frisk fra Diabetes 2 (er nå bare glukoseintolerant) hadde kolesterol på 4,5 og blodtrykksmedisinen er en saga blott ! Han har heller ikke tatt Metformin (diabetesmedisn) på flere måneder. Fastlegen har endret syn på ketogent kosthold, - som han hadde en del imot da vi startet.

Jeg bare nevner det.

IKKE vær redd for fettet !

Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat