|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.
Jeg håper du får solgt huset Sanna, det er jo første "bøyg". Så ordner det seg alltids med et sted å bo tenker jeg; garantert!
Har endelig spist eggsalaten min nå; jaggu var det godt med mat Stakkars kroppen som utsettes for slike eksperimenter som min gjør; først bre vann i 1,5 t, så cocudoscoctail, deretter 2 timer før eggsalat. Er det rart om jeg ble varm, svett og svimmel da jeg spiste da? Not...Kroppen gikk vel nesten i sjokk tenker jeg
Ellers er hodet litt bedre nå etter mat; var ganske ubehagelig før mat da. Men jeg satte grense på mat 4 timer etter jeg stod opp og det holdt jeg. Var ikke sulten på noe vis, men kjenner det i topplokket. Nå hører jeg Sannas ord hele tiden; hun spurte om sulten er psykisk. Det skal jeg nå forsøke å finne ut av da
Ja, det er ikke godt å si det der med sult.
Før i tiden, når jeg slanket meg, tenkte jeg på mat hele tiden og kjørte strikt på å spise hver 3. time. Når kl. nærmet seg, behøvde jeg ikke se på klokka engang. Jeg var SULTEN.
Og i helgene ble jeg veldig sulten, når jeg benket meg foran tv (uten slankekur). Og ikke minst ble jeg sulten, når jeg kjedet meg.....
Jeg skal ikke si at jeg aldri er sulten på lavkarbo, for det hender. Men det er sjeldnere og på en annen måte.
Jeg spiser ca. hver 5. time, selv om jeg ikke er direkte sulten.
Får jeg for sjelden mat, får jeg migrene, selv om fett, prot. og kh- mengdene er dekket.