Vis enkelt innlegg
Gammel 17-09-11, 12:53   #11
Bønna200
Seniormedlem

Bønna200 sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 49
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Man får tro man har gjort noe riktig ...

Jeg er helt enig i at barn skal spise det de får servert
MEN: Da jeg var barn måtte jeg spise det jeg fikk og det gikk stort sett greit. Men så var det den greia med fisk da Jeg fikk det ikke i meg, det bød meg fryktelig i mot! Men mamma sa at jeg ikke fikk gå fra bordet før jeg hadde spist opp.
Senere fant vi ut at jeg er veldig allergisk mot jod! Så jeg ble tvunget til å spise noe jeg absolutt ikke skulle ha i meg. Og kroppen min sa jo fra at den ikke ville ha det heller, men ingen hørte på den
Så jeg tror man skal være litt forsiktig med å si at barn bare er kresne når de ikke vil ha noe, og ikke presse på for at de skal spise alt på denne jord heller.
Men grønnsaker har jeg alltid vært veldig glad i Mens det fikk jeg jo aldri! Måtte be om å få salat til middag og da svarte men mor "Må du ha det da?" Hmm

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat