Vis enkelt innlegg
Gammel 17-09-11, 12:36   #3621
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

God morgen!
Nå holder jeg på å tømme kontoret til mamma mens hun er nede hos mormor og hjelper til med pakkingen. Tror hun blir overrasket når hun kommer hjem
Vi skal sparke noen vegger og male både vegger og møbler slik at det blir fint. Blir spennende. Liker å holde på med praktiske ting, ser jeg Blitt mye ila. sommeren nå.

Skal lage lapper til lunsj. Håper dere har det fint, og igjen; Jeg er så glad på dine vegne Dollsine!

Snille jenta som ordner og styrer for hele familien!
Litt enig med Sanna - kanskje du skulle tenke litt på den type jobb - virker jo som du liker det veldig godt. På jobben har jeg typisk jobb som går på å "analysere, tolke osv", altså mye i hodet, og jeg kjenner at jeg også liker å få gort noe praktisk av og til for å få en slags balanse. -Så jeg liker også ekstremt godt å innrede og dekorere, da får jeg gitt uttrykk for de estetiske og kreative sidene mine. Du er jo også en krativ person, så kanskje kan det være noe å tenke på

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat