Vis enkelt innlegg
Gammel 17-09-11, 10:55   #43
Line328
Nytt Medlem

Medlem siden: May 2011
Line328 er ny på veien

Sv: Back in style!

Hei alle sammen!
Vil gjerne være med i denne tråden jeg også.
Er 25 år, 174 cm høy og veier nå 75 kg. Når jeg begynte på lavkarbo i slutten av mai lå jeg på opp mot 78-79 kg, så jeg er fornøyd med at jeg har gått ned litt. Dette til tross for noen sprekker i sommer. Målet mitt er 70 kg, men jeg føler at jeg sliter med å komme meg under 74-75. Fysisk har jeg kraftig benbygging og jeg trener en del. BMI sier at jeg ligger på 24, så jeg er vel innenfor normalområdet tenker jeg.

Jeg spiser rundt 20 gram karbohydrater for dag, og har holdt på med dette noen mnd. I helgene kan det bli litt mer hvis jeg tar en tur ut med venninner. Forsøker å drikke Lite-øl og hvitvin med lite karbs men er ikke alltid lett når chipsskålen kommer på bordet i løpet av kvelden.

Så! Etter noen måneder med bare lesing her inne på lavkarbo.no så fant jeg ut at nå var det på tide å skrive et innlegg!
Håper jeg når målet før jul, men ser at det kanskje kan bli vanskelig pga sydentur i 16 dager om en mnd.

Uansett - kjempefint med en tråd hvor man kan samles om sine tanker, ideer og spørsmål!

Line328 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat