Vis enkelt innlegg
Gammel 17-09-11, 10:19   #3614
Dollsine
Gjest

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Stakkars Sanna som er syk! Jeg skjønner dilemmaet ditt, men det kan være verdt det for en dag eller to! Drikk masse vann, te, hold deg varm på føttene. Før i tiden brukte jeg alltid dråper fra solhattolje når jeg kjente forkjølelsen var i anmarsj. Og det fungerte alltid, og om jeg kom i gang for seint så var jeg syk kortere tid. Så den anbefaler jeg, og den er vel uten sukker? Jeg fant en artikkel på nettet om hvem som ikke bør bruke solhatt, og bl.a kom det opp de med gikt, så det går ikke for deg. Nesespray er også sukkerfritt og gjør at en føler seg litt bedre. Da vi var i Tyrkia for mange år siden fikk vi noe som het tylol hot på hotellet da mannen min ble syk (feber + forkjølelse + mann). Det var en pose som ble blandet i kokende vann, som han drakk, og smakte sitron. Av det jeg kunne lese på pakken var det ganske mye paracet i den + og annet snadder, men du verdens min som det funka. Han svetta hele natten og var frisk neste morgen. Tylolen selges på apotekene der nede, og vi tenkte ikke på å kjøpe med hjem da vi dro. Siden har vi ikke vært der så...

Er repsils det samme som strepsils? Her er en lenke til nærigsinnholdet i repsils https://www.allergimat.no/butikk/s/p...w.html?p=29984

Piken er også syk, underlig hvor mye du skulle få på kort tid da... Jeg sverger til curamed når halsen er som din; men jeg finner ikke noe på nettet om det er sukker i den eller ikke. Jeg fant en om curamed for barn, hvor det stod sukkerfritt, så kanskje den kan gå? Det gjelder deg og Sanna.

Svar med sitat