|
Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje
Opprinnelig lagt inn av Bravo, her.
Takk! Gammel kjerring jeg nå..
Var det sånn at mange andre i tråden her sliter med løs avføring når dere er kommet litt opp i dosene på oljene, eller er det egentlig mer noe som løser seg om man bare øker sakte nok?
(Ettersom jeg er blitt slik en gml krok begynner jeg altså å prate og interessere meg mer og mer for avføringen -åpenbart er det v/40 at forfallet starter..)
Egen avføring er interessant - andres er bare blæh...!
Jeg opplevde vel at sakte opptrapping var tingen for å unngå lakseroljeeffekten. Men jeg kom aldri lenger enn til 2ss udo's før det ble ferie... Skal anskaffe cocosa når jeg er tilbake på kjørligere breddegrader, men jeg tror uansett ikke at jeg skal over 1ss udos + 1ss cocosa morgen/kveld. For mye av det gode blir ikke nødvendigvis bedre... trur eg. Og jeg opplever vel at iallfall virkningen på huden vedvarer bra lenge. Nå har jeg gått halvannen uke uten (bare med vanlig smør + kaldpresset olivenolje i salat + oliven i både grønn og svart form,) og jeg har fremdeles den fete, saftige huden i stedet for den tørre, ekle norske høsthuden...