Vis enkelt innlegg
Gammel 16-09-11, 21:29   #3605
Dollsine
Gjest

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Så utrolig godt å se så mange innlegg da! Takk til dere alle sammen! Og takk for gode råd i ettermiddag da jeg var litt "utafor". Kjente at det å lese innleggene deres gjorde situasjonen lettere. Jeg rakk å ta en skive ost før jeg leste Bentes innlegg om å ikke ta noe, men det får våge seg. Jeg spiste bare en skive ost da, og det gjorde iaf godt for hodet som var bekymret.

Jeg har fått en del spørsmål ser jeg nå, som jeg skal prøve å svare på. Nei, jeg tar ikke vitaminer nå, jeg har i perioder vært plaget med kraftig hjertebank og ser en sammenheng med vitaminene på ketolyse.no. For tiden tar jeg derfor bare seloljen og magnesium. Seloljen tar jeg for knærne, men ser ikke bort fra at jeg kan droppe dem til fordel for udosen.

Bente, du sier du hadde det sånn i flere uker....håper jeg ikke skal gå sånn lenge altså. Det er ganske slitsomt. Jeg besvimte ikke i dag selvfølgelig, men plutselig fikk jeg det for meg at hvis jeg ikke fikk i meg mat i magen så kunne det skje. Satt i møte da dette skjedde, så jeg tok med meg vannflaska og sa jeg måtte fylle på den. Og tok ett par store skjeer av eggsalaten samtidig. Det gjorde godt i magen, og det roet kroppen. Men jeg og ser jo at egg og majones ikke fører til at blodsukkeret fyker i været, så det er nok meg psykisk. Fryktelig ubehagelig psykisk er det og. Har litt sånn "utafor-kroppen-følelse". Snodig. Nå har jeg spist taco med hjemmelaget krydder, en solid klatt smør, ost, rømme og litt salat. Hodet er fortsatt susete, kroppen litt sånn utafor, men jeg er mett. Og som drikke til har jeg snart helt i meg 1,5 liter blå farris.

Jeg hører da ofte på deg jeg, gjør jeg ikke? Kopierer jo til og med deg og kaller det "Bente-pakka". Neida, jeg forstår hva du mener, og skal prøve å holde noen dager til før jeg kaster inn håndduken. Jeg skal også holde ut i helga, selv om jeg synes hverdagene er verst. Opp før kl 06, i seng rundt kl 23. Det er en laaaaaang dag det.

Du har kanskje rett Sanna; så mye vann kan være dumt. Men vannet erstatter maten ser jeg... Skulle kanskje spist litt mer.... Det spørs om det går for lang tid på bare olje fra kl 0615 til kl 1130. De tre foregående dagene har jeg tatt oljene ca kl 08 - 0830, med lunsj ca 3-4 timer senere. Dette er noe jeg kan prøve meg på over helga igjen.

Kjenner suget etter pepsi max nå jeg, da jeg er slapp, ullete vondt i hodet, og er usikker på hva det er som skjer.

Lille venn
!?!?! Har du barnebarn!? Jeg trodde du var ei ungjente på noen og tyve Så artig at du er på "vår" alder da gitt. Veldig koselig! Det går helt sikkert bra på all inclusive ferie; jeg har prøvd det to ganger og det er mye å velge mellom. Men! Det er lite fett i maten da, med unntak av det som er fritert (med potet inni ) Ta med deg cocosa som back-up så er du sikker. Men vær obs på at den smelter ved 24 grader.... Håper du har kjøleskap på rommet da Udo's er en olje med omega 3-6-9 i som noen sverger til i LK. Du finner masse info i denne tråden. Mange bestiller den fra www.iherb.com, men jeg kjøpte min på helsekosten. Tenkte at jeg sparer så mye på snavvel, brus og annet at jeg måtte da kunne ta meg råd til en flaske der. Udo'sen smaker linfrø, og er ok ellers. Tran er absolutt mye verre! Jeg tar udosen før cocosaen som jeg har stenket med en dråpe engelsk toffee

Sanna da; vi er da ikke gamle kjerringer! Vi har bare feiret 29 flere ganger enn de andre vi Den middagen din var verdt kiloen; for den forsvinner med en gang. Glem den! Så synd du har sånne kramper! Det er ganske ille, for jeg har tendenser til det jeg også. Jeg tar 400 mg magnesium i det jeg legger meg, og evt 200 mg til hvis behov. Og så strekker jeg ut leggene flere ganger i løpet av dagen; da er det iaf lettere å stoppe krampene når de kommer, enn om jeg ikke strekker ut. Jeg har aldri hørt om eller tenkt over vann og kramper, men det er meget mulig det er en sammenheng.

Så sprek du er blitt Pruttis! Du må fortsette å trimme; det hjelper på både kropp og sjel det vet du. Men du er litt slem med deg selv da som har bilde av deg selv om bakgrunnsbilde, selv om jeg absolutt ser nytten
Fett = fett, men jeg tror på kvalitetsfett jeg da. Det er jo tross alt det kroppen min består av også Udosen er dyr, jeg husker ikke hva jeg betalte for min, men se lenke lengre oppe i innlegget mitt.

Takk for den DJEVELSKE støtten; sånt liker nå jeg da. Det hadde bare vært SÅÅÅÅÅÅ bra å komme nærmere 81-80 tallet neste uke ja. Og så er så utrolig godt å se at den gode gamle Prutti er tilbake.

Det er godt å se deg tilbake også Piken. Godt at du skal spise til fettet renner ut av nesa; du vet det er akkurat det som skal til. De ekstra grammene fjerner du fort; vi er vel enige om at dere ungdommene går ned fortere enn oss som har fylt 29 noen ganger? Jeg tror du har søtsuget ennå tross så stort fettinntak pga at kroppen er i omstilling og muligens en smule forvirret. Den er vant til å melde behov for søtt når den opplever krise, så også nå. Så hold ut, hold ut. Da jeg var barn spiste vi ofte eggedosis med kakao oppå som dessert; verdt å prøve tenker jeg.

Hold ut Nysgjerrig, det er ikke verdt det - og det vet du! Ta deg litt fløte, pisk den opp for å få mer volum. Det hjelper skal du se. Jeg har for øvrig hørt at Brasil er landet for de med underlige kroppsfasonger. Der er det visst helt ok å ha buler her og der, gjerne med en tangatruse innimellom valkene. Så bra du fant klær som passet til turen da, str 38 er drømmestørrelse for meg det... En smule misunnelig nå igjen ja....

Svar med sitat