Vis enkelt innlegg
Gammel 16-09-11, 20:25   #39
Bønna200
Seniormedlem

Bønna200 sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 49
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: 21 kcal per kilo kroppsvekt ...

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Tja, jeg raste ned i vekt da jeg lå på 2200 kcal eller mer med mye fett (80 E%) mens det gikk betraktelig treigere da jeg lå på 17-1800 kcal med en fettprosent på 70 E%. I følge GR-fantastene skal liksom ikke det gå an Det kan kanskje være verdt å prøve å spise mer kalorier hovedsaklig fra fett dersom det går treigt, bare for å se hva som skjer?

For ordens skyld så får jeg ca 2100 kcal når jeg ganger med min vekt med 21.

Øke på med kcalorier fra fett kan jeg prøve
Jeg gikk ned 50 kg på lavkcalori og null fett en gang. Men så bråsnudde det og jeg gikk opp i rekordfart. Var fortvilet, så spurte Kari Jaquesson om råd.
" Svar: Du har gått tilbake til din gamle livsstil, derfor går du opp i vekt. Kcaloriene kommer ikke fra kosmos"
Javel... Så jeg lå på det tidspunktet på 1200 kcal per dag og trente opptil seks timer daglig! Men, men...
Mens jeg før det har levd etter GR i 20 år
Så jeg har MYE større tro på dette kostholdet, altså

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat