Vis enkelt innlegg
Gammel 16-09-11, 20:07   #23
Opheliia
Seniormedlem

Opheliia sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 35
Opheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlys

Sv: Lørdagskos ...

NHI om aspartam

Det finnes ingen vitenskapelige studier som har vist noen sammenheng mellom aspartam og kreft, hårtap, depresjon, demens, atferdsforstyrrelser eller noen av de andre tilstandene som det hevdes på ulike websteder at aspartam fører til.

Aspartam er også et af de mest omdiskuterede sødemidler, og har gennem en årrække været udsat for forbrugernes skepsis.

Er det virkelig så farlig med aspartam? Eller er det hovedsaklig myter? Jeg ville heller valgt pepsi max fremfor coca cola

Ang lørdagskos; de har fått sånn muffins og kake-blandinger på helsekosten som du kan ta en titt på :-) Ikke alt som er så bra, les bak på!

Det finnes også mange andre kaker og desserter du kan lage. Jeg synes ikke det er farlig å gjøre det av og til, faktisk har jeg dessert ganske ofte (kriweb.no har maaange gode desserter!)..påvirker ikke meg negativt