Vis enkelt innlegg
Gammel 16-09-11, 18:47   #3602
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Nysgjerrig nok, her.

Juhuuu!! Hadde ikke tenkt å prøve klær - MEN jeg gjorde det likevel. (Tenkte jeg måtte finne ut om jeg må shoppe, og i det hele tatt å få oversikt over hva jeg event kan ta med)

Oh' lord - jeg passer inn i det meste!!!
Psykt godt altså, nå er jeg GLAD.
Smatt pent inn i to stk små & korte olaskjorts. Fant igjen en gammel kordfløyel-armybukse sak som passer. Og 3 stk kjoler i str 38 fra H&M som nesten satt som et skudd (ok - litt tight over puppene, men dog).
Dævven. Om mulig så gleder jeg meg enda mere nå som jeg har noe å ha på.

Skjerpings ift mat & ignorering av sukkersuget - og så er det bare å pakke kofferten og dra sydover å spankulere. Hehe!

Åååå så kjekt, gratulerer!!!! Begynn å pakke ned alle de "nye gamle" klærne du så kan du snart spankulere rundt og føle deg fiiiiin
Greit å ta en sjekk på klærne av og til ja, av og til har man et bilde oppe i hodet sitt om at man er større enn man virkelig er. Jeg prøvde en bukse her om dagen feks, hadde tenkt at den var det ingen vits i å prøve før jeg var under 70 i alle fall, og da jeg prøvde den på var den faktisk litt for stor. Mye mentalt i dette altså - jeg følte meg slankere da jeg kjøpte den buksa enn jeg føler meg nå.....

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat