Vis enkelt innlegg
Gammel 16-09-11, 18:33   #49
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Birkebeinerløpet 2011

Mintu, hihi, artig at jeg inspirerte da! Men får vondt på siden av ankelen bare av å gå på butikken nå, så..

Har du prøvd BCAA-tilskudd før intensiv treningsøkt? Koffein? Jeg syns det hjelper godt for meg - men så ligger jo jeg på mellom 100-130 g i karber om dagen også da, og har fulle lagre Ellers er det jo heller ikke usannsynlig at det kun er fordi du er lav på karber at du ikke har nok "sprut" i beina.

Kan nok stemme godt dette med at du varer i 60 minutter når du har spise godt med karber ja, det er iallfall grensen de (du vet, disse forskerne ) snakker om at man kan trene hardt før man trenger påfyll igjen - både når det gjelder sukker og salter.

Ang. spinning og styrke for å få mer sprut (fart) i beina.. tror nok ikke spinning har så veldig mye å si for det på hurtighet ved _løping_. Men eksplosiv styrketrening har! Spesielt - som jeg har forstått - rumpemuskler og hamstrings (bakside lår).