Vis enkelt innlegg
Gammel 16-09-11, 17:26   #168
Cherry
Seniormedlem

Cherry sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Skravletråd for gravide

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Herrelighet Cherry! Bare ti uker igjen du jo.

Jæw, og avisen påpeker også at det "snart" er jul, så tiden går fort
...får håpe den går raskere. Dette begynner å bli litt tungt.

Er det forresten normalt å blir sånn HELT opphengt i ungen? Jeg har en venninne med termin om 4 uker og hun er sånn at ALT dreier seg om barnet. Hun leser alt og "lager rede" i mente, snakker kun om magen og den lille osv. Jeg skjønner at hun er forferdelig lykkelig altså, og det ser man på henne, but still...jeg føler ikke det samme behovet for å lese og studere alt om babyer og finne ut hvilke bleier som er best i test (skal forøvrig bruke tøybleier vi) Jojo, noe godt kommer av det, jeg hadde jo ikkje f.eks visst at nesespray er farlig for gravide kvinner uten henne

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat