|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av bente1, her.
Wow, så fantastisk at du kan spise nærmere 3000 kal og likevel gå ned i vekt! Det kan definitivt ikke jeg altså! -Men nå greier jeg heller ikke å få i meg så mye på strikt lavkarbo, så det er ikke noe problem. På høykarbo derimot...tror jeg av og til strappet i meg borti 3000kal i bare i sjokolade og chips på en lørdagskveld....
Jeg vet ikke om det har vært sånn alle dager, for det er ikke alle dager jeg har sjekka. Skriver stort sett bare opp nå i innføringsfasen + dager hvor jeg er usikker på hvor mye jeg har fått i meg. Tror jeg generelt har endt på rundt 30 karber om dagen. Men tror jeg fortsatt er i ketose når jeg spiser såpass mye karber - hvertfall de dagene hvor jeg spiser masse fett i tillegg.
Nå har jeg akkurat spist middag og er så mett at det går ikke an! Har mest lyst til å bare sovne. Etterpå skal jeg lage meg "sjokolade eggshake". Fancy navn på eggedosis (med sukrin) og kakaopulver! Noen som har prøvd det? Er det godt? Fikk plutselig en ide om at det må være verdt å prøve? Eventuelt å ha oppi litt (pisket) kremfløte også?

|