Vis enkelt innlegg
Gammel 16-09-11, 17:03   #16
Cherry
Seniormedlem

Cherry sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Lørdagskos ...

Opprinnelig lagt inn av marjusen, her.

Det er jo ikke fordi at det er kunstig søtning som gjør at du blir rar i magen, det er måten tarmen tar det opp. Og at det blir mye gass.

Finnes jo dessuten søtning som er helt naturlig. Selv bruker jeg sukrin og stevia.

Selv mener jeg at det er "sunnere" å spise en sjokolade søtet med malitol på lørdager enn melkesjokolade full av sukker. Eller ta ett glass pepsi max i stede for cola.
Kanskje aller mest for å fortsatt være i ketose som har gitt meg et nytt liv både i forhold til vekt og andre plager jeg hadde før.

Men dette må jo være opp til hver enkelt. Er bare litt lei av folk kommer med utsagn som deg når tråden handler om søtsaker på lørdager

Vel, jeg drikker heller cola enn pepsi max for å si det sånn. Jeg anser sukkeret for mindre skadelig enn aspartamen. Aspartam får du ikke i denne kroppen. Resten av diskusjonen har jeg tatt før. Jeg er også litt lei av at folk skal forhellige sukkerfritt godis. Men jeg sier svært lite om det nå for tiden. There ended the discussion on my part.

Tips til lørdagsgodis:
Eggedosis med sukrin/stevia og sjokoladebiter
Riskrem av CC og fløte med bær
Vafler med smør og sukrin
Bounty (sånne hjemmelaga, med stevia/sukrin og 70%sjokolade)
Sjokolademousse i høyt glass, pynt litt ekstra med bær og krem og få lukusfølelse
"Potetgull" av squash med dipp
Hjemmelaga is

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat