Vis enkelt innlegg
Gammel 16-09-11, 16:33   #3579
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 37
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Hm. Utfordring. Enten er det noe du brygger på - influensa, migrene?
Får du høy puls? Drikk masse vann og ta det lungt i kveld. Mulig det skjer noe med temperaturen i kroppen din (endelig) og at fettet du tilfører i så høy grad rett og slett gir kroppen en real omgang med omstilling. Slike fysiske abstinenser (nesten) får moder'n, nesten så jeg blir redd for henne når hun setter i gang. Etter hvert kjenner hun det igjen og godtar det for et par dager. Slik som nå; hun ligger flat ut og jeg har både laget middag, ryddet opp og vasket gulvet på kjøkkenet. Får min tur i morgen, jeg.

Altså, det kan selvfølgelig være blodsukkeret som er lavt, men det er ikke noe annet enn en justering som skjer. Litt sånn "sjokk"-tilstand for organer. Jeg ville ikke bekymret meg nevneverdig før etter et par dager. Følg puls, drikk rikelig, spis salt. Blir det for uutholdelig (og du er sikker på at det er fare på ferde), ta deg en bit frukt eller en pastille av noe slag. Bare tips jeg kommer på i farta.

Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat