Vis enkelt innlegg
Gammel 16-09-11, 15:56   #17
Cyan
Supermoderator

Cyan sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 46
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Periodisk faste

Jeg har en annen erfaring der altså. Jeg kan spise proteiner i bøtter og spann til frokost, og det resulterer bare i at jeg blir stappmett der og da. Etter en time blir jeg sulten igjen. Jeg småspiser stort sett ikke, men holder ut sulten/suget. Det suget jeg har i magen frem til lunsj er plagsom og jeg håper at IF kan gjøre sånn at det forsvinner. Men det kan jo være jeg bare forskyver det til etter lunsj istedenfor da

Opprinnelig lagt inn av macadamia79, her.

Min erfaring (ifbm m leptin reset) er at hvis jeg spiser nok (50-60g) protein til frokost så blir jeg ikke fysen og klarer meg med en liten lunsj og middag og ikke noe annet.

Biologisk så vil dette gi hjernen signaler som fører til en nedjustering av appetitten. Men det var hardt å ikke småspise noe de første dagene - nå tenker jeg ikke på det
Edit: jeg er selvsagt ikke sulten på noe tidspunkt utenom før måltider.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat