Vis enkelt innlegg
Gammel 16-09-11, 15:41   #3574
Nysgjerrig nok
Medlem

Nysgjerrig nok sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Takk søte, herlige, flotte deg Bra med påminnelse en gang i blant Sulten i maghuset nå, skal bli godt med middag. Måtte ty til litt osteskiver med salami og majones for en times tid siden i påvente av maten, og nå nettopp måtte jeg ha en kaffe med fløte for å dempe hodepinen. Kjenner varmen i kroppen brer seg. Herlig.

Stor og varm klem til deg

Den varmen er så god! Egentlig kald jeg, - men det skydes nok høsten som er på vei. Kaldt i luften. Hørte naboene hadde skrapet is her i morges - gosj. Kos deg med maten nå da Pruttis, og varmen og den kommende ketosen. Skal teste en stix i kveld tenkte jeg, se hvordan jeg ligger ann. Spent på hvor lang tid jeg bruker etter den pizza og hamburger fylte helgen min. Ble litt øl i går, så det går vel litt lengre tid. Spent på ferien da, hvordan det blir med mat (tror det skal gå passe greit) og alkohol (blir nok en del av det). Fort gjort med litt vin til lunsjen, en drink på verandaen + +. Men det ferie, så det er lovlig. I alle fall hvis jeg klarer å være flink med maten. Mmm - gresk salat, masse olje, feta, grillet kylling. Trpr jeg skal ta med meg Cocosa...og kanskje meierismør... ikke sikke enda. Knekkebrødene mine skal i all fall med! Hva er Udos forresten? En olje? Noe poeng å ta det i tillegg til cocosa - eller er det "smør på flesk"?

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat