Vis enkelt innlegg
Gammel 16-09-11, 14:01   #15
Camomilla
Seniormedlem

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 53
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: Periodisk faste

Jeg spiser klokka 11, et lite mellommåltid kl. 16 og middag ca 18-19. Dette gir meg et spisevindu på ca 8 timer Måltidene mine er store, mye protein og fett, men jeg tror likevel ikke jeg spiser mer enn om jeg hadde spist flere måltider. Noe av grunnen til at jeg falt inn i akkurat dette mønsteret er praktiske hensyn. Når jeg spiste frokost ble jeg ikke sulten igjen før i 13-tida. Etter en stor lunsj var jeg ikke klar for middag med familien i 17-18-tida. Og så var det litt stusselig å spise lunsj alene hver dag også Jeg har aldri vært noe frokostmenneske, så når jeg leste om Periodisk Faste i journalen til Nellie tenkte jeg at jeg kunne forsøke å kutte frokost. Det går kjempefint Dersom jeg har spist litt lite til middag dagen før blir jeg sulten tidligere på dagen. Da tar jeg meg en fløtekaffe, og så varer jeg til lunsj (og vel så det)

Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat