Vis enkelt innlegg
Gammel 16-09-11, 13:02   #3567
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Appelsinpiken, her.

De tre ukene det tok fra jeg flyttet hjemmefra til jeg måtte hjem igjen, så hadde jeg gått ned 2,5 kilo - det er litt over 800 gram i uka det! Jeg som nesten ikke hadde hatt noen endring i vekt på leeenge. I tillegg hadde jeg spist mellom 2200 og 2800 kcal hver dag - hvor det var mellom 220-300 gram fett hver dag! Aldri spist så mye jeg. Og i følge Grete Roede skulle jeg ha gått opp i vekt!
I kveld blir det biff i fløtesaus (massevis av namnam-grønnsaker + biff i strimler + krydder + masse fløte).
Og hjemmelaget is! (Hvor får man tak i pistasjmasse?)

Wow, så fantastisk at du kan spise nærmere 3000 kal og likevel gå ned i vekt! Det kan definitivt ikke jeg altså! -Men nå greier jeg heller ikke å få i meg så mye på strikt lavkarbo, så det er ikke noe problem. På høykarbo derimot...tror jeg av og til strappet i meg borti 3000kal i bare i sjokolade og chips på en lørdagskveld....

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat