Vis enkelt innlegg
Gammel 16-09-11, 10:52   #3564
Sanna 1
Medlem

Sanna 1 sin avatar

Medlem siden: May 2011
Hvor: Vestlandet
Sanna 1 er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Ja, har skjønt at jeg må lage det jeg skal spise før de andre begynner med sitt, for da frister det ikke fullt så mye å spise dritt når man allerede er mett.
Skrev at jeg skulle ta spørsmålene videre, og nå blir de tatt opp. Rett og slett fordi de var nådestøtet på spikeren NYDELIG fjelltur, kan kjøres også Får prøve bevege meg, det får være en slags motivasjon Gikk i fjor vinter med en tidl kollega; 59 minutter opp og 58 minutter ned. Heftig tempo. Svett, kald og jæv.. Nå gikk vi på 49 opp og 49 ned Men det er klart; 20 kg mindre å bære.

Men synes du ikke det er forskjell på bildene? Har det ene som bakgrunn på telefonen, på pur f. Da holder jeg meg i skinnet.
Håper også det ordner seg, men det må det jo gjøre en eller annen gang <3
-

Salat inntatt! Ost inntatt! Snart handling så mamma får seg et lkbrød, og jeg skal se etter noe olje. Vanlig olivenolje? Er ikke Udos relativt dyrt?

DJEVELSK bra at Dollsine har rast litt ned; tipper det var fettilskuddet som løsna det hele. Satser på nærmere 81-80 tallet neste uke, or what? SÅ GLAD, altså!

Jøss, så sprek du er da. Bare det må jo være en motivasjon.
Jeg ser iallefall forskjell på bildene. Uten tvil, så ser du bedre ut med minus 20 kg. Fin jente er du.... og du greier sikkert de siste kiloene også.
Sta.. når du bare vil !