Vis enkelt innlegg
Gammel 16-09-11, 10:30   #3562
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 37
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

SÅ FIN DU ER PRUTTIS!!! Ei vakker jente fra Nordland; det er DU!

Veldig bra Prutti, at du spiser god og feit mat før lukta av de andres middag brer seg i heimen. Synes du er tøff jeg, som tar med spørsmålene våre til psykologen; det står det respekt av! Mange ville nok bare forsøkt å glemme dem, og fortsette som før. Du vil tydeligvis ha en endring; veldig bra!!! Vakkert landskap i Bodø ser jeg; turen med 300 høydemeter ville ikke knærne mine godtatt, men resten av kroppen ville sagt at utsikten var verdt smerter og problemer i etterkant. Du får ta en tur for meg og du

Jeg sa Prutti er tøff, og det er hun. Jeg kommer nok ikke til å legge ut bilder av meg selv her Da er det bedre om dere ser meg i real life.

Ja, har skjønt at jeg må lage det jeg skal spise før de andre begynner med sitt, for da frister det ikke fullt så mye å spise dritt når man allerede er mett.
Skrev at jeg skulle ta spørsmålene videre, og nå blir de tatt opp. Rett og slett fordi de var nådestøtet på spikeren NYDELIG fjelltur, kan kjøres også Får prøve bevege meg, det får være en slags motivasjon Gikk i fjor vinter med en tidl kollega; 59 minutter opp og 58 minutter ned. Heftig tempo. Svett, kald og jæv.. Nå gikk vi på 49 opp og 49 ned Men det er klart; 20 kg mindre å bære.

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Pruttis: Så glad for å høre at det går bedre med deg og at motivasjonen er på plass. Feit god mat før høykarbofolket drar inn gørra si er genialt
Og vet du, jeg synes du er nyyyydelig på alle bildene jeg
Håper det ordner seg med jobb for deg, ja hverdagene blir mer stressende da, men det er også lettere å få system på dagen både mhp mat og andre ting.

Men synes du ikke det er forskjell på bildene? Har det ene som bakgrunn på telefonen, på pur f. Da holder jeg meg i skinnet.
Håper også det ordner seg, men det må det jo gjøre en eller annen gang <3
-

Salat inntatt! Ost inntatt! Snart handling så mamma får seg et lkbrød, og jeg skal se etter noe olje. Vanlig olivenolje? Er ikke Udos relativt dyrt?

DJEVELSK bra at Dollsine har rast litt ned; tipper det var fettilskuddet som løsna det hele. Satser på nærmere 81-80 tallet neste uke, or what? SÅ GLAD, altså!

Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat