Vis enkelt innlegg
Gammel 15-09-11, 19:52   #3548
Dollsine
Gjest

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

God kveld kjære alle sammen! Så koselig det er å logge seg på og se at det har vært stor aktivitet. Klem til alle og enhver!

SÅ FIN DU ER PRUTTIS!!! Ei vakker jente fra Nordland; det er DU!

Jeg har et spørsmål til deg jeg Bente: jeg følger fortsatt opplegget ditt, og tar oljer til frokost. Hodepinen (hodemurringen) er borte nå men jeg er fortsatt litt "susete" i hodet de siste par timene før jeg spiser. Magen rumler, men det er ikke ubehagelig. Drikker mye vann og kjenner at det hjelper. Ikke fryser jeg å mye heller, men jeg har ikke vært så mye på kontoret de siste dagene pga masse møter. Jeg skal være i ro på jobb i morgen, og vi får se da.

Du sa du spiser skinke, laks, spekeskinke osv til lunsj, sammen med majones. Og nevnte ca 50 gram. Av hver? Av en? Kan jeg få mase litt på deg og be deg spesifisere (evt grovt?) hvor mye du spiser av hver? Nå kopierer jeg deg fullstendig nemlig! I morgen er det på tide å ha med matpakke på jobb igjen, og da blir det Bentepakka!

Veldig bra Prutti, at du spiser god og feit mat før lukta av de andres middag brer seg i heimen. Synes du er tøff jeg, som tar med spørsmålene våre til psykologen; det står det respekt av! Mange ville nok bare forsøkt å glemme dem, og fortsette som før. Du vil tydeligvis ha en endring; veldig bra!!! Vakkert landskap i Bodø ser jeg; turen med 300 høydemeter ville ikke knærne mine godtatt, men resten av kroppen ville sagt at utsikten var verdt smerter og problemer i etterkant. Du får ta en tur for meg og du

Nysgjerrig; sånne uker som du har, har jeg også innimellom. Du beskriver det godt når du sier at livet lander. Det oppleves jo sånn! Jeg har hatt en sånn uke denne uka, men har bevisst valgt å bruke hver minutt fri til å slappe av. Jeg har sovet, løst x-ord, lest aviser eller bare pratet med de andre når muligheten har bydd seg. Og jeg er mye mindre sliten enn jeg bruker å være. Takk og pris! Veldig greit å se at det nytter å gjøre ting på andre måter også

Regner med det tas lite hensyn til studenter med hull i ryggen Piken, siden du må levere i morgen lell? Ønsker deg lykke til, og tenker du gjør det like bra som de andre - om enn ikke enda bedre!

Det hender seg at bildene før og etter er en smule anerledes Sanna. Du får tenke på at en god latter forlenger livet, og at du sannsynligvis har gitt de i passkontrollen noen dager ekstra. Hvorfor ikke ordne deg nytt pass? Det ville jeg ha gjort!

God løpetur Foksy!

Jeg sa Prutti er tøff, og det er hun. Jeg kommer nok ikke til å legge ut bilder av meg selv her Da er det bedre om dere ser meg i real life.

God kveld så lenge. Nå skal jeg bake kokosbrødet til Bente, så jeg har liggende.

Svar med sitat