Vis enkelt innlegg
Gammel 15-09-11, 16:35   #10128
BenteR
Seniormedlem

BenteR sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Hvor lenge det varer hos den enkelte og hvor for noen får en type insulin og andre en annen, har mange grunner! Jeg spurte om jeg kunne få Lantus, men fordi et eller annet, passet ikke det til meg osv.

Bestill deg time hos dia- spl fort som bare det. Min stiller opp på bare et par dagers varsel eller tar alt over telefonen!

Håper du finner fort ut av det!

Pratet med diabetessykepleier i går.
Skal til halvtårskontroll hos diabeteslege og sykepleier (sykehuset) 24.oktober.
Diasykepleier sa jeg skulle sette de hurtigvirkende sprøytene ein drøy halvtime tidligere enn jeg nå gjør og måle svært ofte, og om det ikke blir bedre, skulle jeg kontakte fastlegen og bytte over til Humilog og Humilin (tror jeg de het).
Finnes det noen sider som sier hvilke typer som virker best i forhold til andre medisiner, topper og følinger, etc.?