Vis enkelt innlegg
Gammel 15-09-11, 11:41   #20
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Slankere: Synes dere det er lett?

Ja, jeg syns det er lett! Jeg har forsøkt ALLE slankekurer du finner, men opplevde alltid at kroppen jobbet mot meg. På alle måter.
Å plutselig oppdage at kroppen begynner å fungere, at man får energi, klarere tanker, smerter forsvinner osv. Alt dette gjør at det føles riktig! Etter noen år er det faktisk vanskeligere å tenke "normalt" kosthold enn lavkarbo
For tiden må jeg spise mer karber, men forsøker å hold meg på en middelvei. DET er vanskelig!
Men det skal sies, hvis jeg kun valgte dette for vektnedgang, da ville det vært vanskelig. For vekta raser ikke akkurat ned for meg. Men jeg får så mange andre positive tilbakemeldinger fra kroppen og psyken at det teller ikke lenger.