Vis enkelt innlegg
Gammel 15-09-11, 10:29   #31
Elanessë
Seniormedlem

Elanessë sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Elanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt likt

Sv: Back in style!

Jeg er klar over at denne tråden ligger under "ketolyse", men jeg håper det går greit at jeg ikke hopper på dèt akkurat helt enda iallefall. Kjenner meg selv såpass godt at jeg egentlig vet hvilke steg jeg må ta. Men jeg vet godt hva den filosofien innebærer, så jeg har ingen problemer med å backe opp dere andre på det

Skal vi se... hva målet mitt for 1-2 uker fremover er. Først og fremst er det avrusning på sukker. Det må bort fra kostholdet og har ingenting der å gjøre *pjiu!* Jeg vet at det er hardt i starten, men etter 2 uker skal sukkerhungeren det i teorien vært helt borte *glede seg* Det andre målet er å holde seg unna snacks... det er min STORE last altså. Vet ikke hvordan det vil gå nå til helgen, men jeg skal iallefall holde meg langt unna de mengder jeg tidligere har spist. I helgen som gikk spiste jeg to potetgullpakker helt alene det er helt psyko. Kvalm etterpå ble jeg også. Skal også bøtte på med vann.