Så flott med aktivitet her Du er virkelig en motivasjonsfaktor 1979 Godt å høre at du er så bra i gang altså. Og kjempefint å høre historien din Olive Oil Kjenner meg utrolig godt igjen i det du skriver. Bare at jeg har historen din dratt utover en god del år nå. Enkelte år jeg har følt meg fin, vellykket osv og så en del der det har vært helt motsatt. Jeg ELSKER jo å være sosial! Er kjempeglad i alt slikt som julebord, høytider med selskaper, konfirmasjon osv. Er ikke lenge siden jeg pleide å være den som dro ting igang... men i et par år nå så har jeg vegret meg for absolutt *alt* Helt grusomt å ha det sånn! Delmål syns jeg er skummelt. Og det av den enkle årsaken at jeg gang, på gang på GANG ikke klarer dem Iallefall har det vært sånn de siste årene. Det er så deeemotiverende. Men klart, man må jo prøve. En gang må det jo være min tur?? Å føle seg fin til jul hadde vært en drøm. Vi skal ha julebord om 9 uker. Mest mulig kilo ned til da er mitt mål Og så håååper jeg at jeg i løpet av dette året kommer meg ut av 90 kilosbolken. Dit er det syv kilo igjen til. Jeg skal absolutt sjekke ut veietråden! Håper det går greit at jeg kun skriver ukesresultatene der, ikke hva jeg veier... men nå har jeg nettopp nevnt det her da, så vet dere det Hei på deg også trude.lutt!