Takk for oppskrifta Piken! Den må sjekkes ut Du har spist kh over lengre tid og kroppen din "skriker" etter mer. Hold ut vennen; det er nå det er verst. Ta litt fett, pisk kremfløte, evt bland i litt sukrin el.l. så du får i deg fett - det hjelper vet du! Men smågodt gjør vondt verre!!! Det høres ut som flere skulle lest den boka; og jeg setter pris på om du gir kort korte referat/tips om det du leser. Grønn gugge er et godt (æsj...) bilde å visualiere fram når fristelsen er der. Kanskje det hadde vært noe for Pruttis også? Savner å høre fra deg i dag jenta mi Regner med du ville fått fart på hoftene mine ja Bente; ser for meg at du stiller litt krav til danserne dine og at du heller ikke gir deg Jeg er egentlig ganske fasinert over at jeg berger så lenge på bare oljer. Jeg tenkte å prøve meg fram med samme type lunsj som deg også, med skinke/fisk/majones/egg. Jeg har lagt inn dagens mat i diett.no, og ser at jeg har spist bare 12-1300 kcal pr dag de siste to dagene. Og så har jeg fått veldig godt utslag på stixen; faktisk mellom 50-75% og ikke så vidt farge som jeg bruker å få. Og før dere spør, så kan jeg si at jeg drikker mye vann; 2,5 - 3 liter vann pr dag. Takk for at du heier på meg! Det er et bra tegn, og det gir seg jo etter en stund! Heier på deg! Hvordan lager du den pizzabunnen fra Lavkarbohuset? Baker du ut den selv, kommer den ferdig? Og er den verdt det, spesielt ift ostepizzabunn/Mama Lupes tortillabunn hvis du har prøvd dem?