Vis enkelt innlegg
Gammel 14-09-11, 23:25   #3534
Foksy
Medlem

Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oppland
Alder: 48
Foksy er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Hei alle sammen!
Så flinke dere er, spesielt kudos til deg Bente som har klarte å sette ut eksen med flott bukse og rumpe Sånt må man bare like!!

Lykke til Appelsinpiken, hold ut sukkerabsinensene, og lykke til med squashlasagnen, den skal jeg kopiere av deg! Hørtes ut som en fin lunsj ja.
Håper du også kommer deg over på rett spor igjen Pruttilutt! Du må bare ut av det sporet du er i nå, så vil mye forandre seg for deg. Det ene tar med seg det andre vet du

Håper også at du vil merke en forbedring ved å følge den nye matplanen Dollsine. Synes det er helt fantastisk at Bente har klart å gå ned så mye på 4 1/2 mnd!!! Da må det jo være rett på en eller annen måte? Forhåpentligvis for flere enn bare Bente...

Jeg merka det samme som deg Sanna, etter at jeg tok meg en liten lav-lavkarbopause og gikk tilbake på LK gikk jeg ned i vekt. Tror det var godt for kroppen med en kickstart rett og slett! Det har stagnert nå da, men jeg har ikke vært superflink heller. Spiste en plomme både i går og i dag f-eks..og merker at forbrenningen har gått ned etter røykesluttet...og at sukkerbehovet har gått opp

Kom meg ut på løpetur på mandag, det var tungt, men ikke så ille som det hadde vært med røyk i lungene..så selv om det er lenge siden jeg løp har jeg vunnet litt kondis på røykesluttet og ligger kanskje halvparten så dårlig an som jeg ellers ville gjort...? later som det iaf.
Var på Löplabbet i går og testet løpestilen min, det viser seg at jeg overpronerer skikkelig, trodde jeg hadde normalpronasjon og har derfor brukt helt feil joggesko. Måten de gjorde det på var at jeg måtte løpe på en tredemølle og så har de et kamera som filmer føttene bakfra helt nede på tredemølla. Etterpå ser vi på i slow motion, og spesielt høyre fot var helt tydelig overpronert...dvs at ankelen bikker og hælen forsvinner innenfor skoen og jeg får knekk i foten. Så fikk jeg prøve stivere joggesko og opp på mølla igjen. Det var helt merkelig så stor forskjell en så liten ting kan gjøre!! Nå så det helt normalt ut da jeg løp. Fikk ikke prøvd de i dag, men i morgen tidlig blir det ny tur..

Dette ble langt om joggesko...men om noen av dere får lyst til å begynne å løpe engang så vil jeg på det sterkeste tipse dere om å teste ut foten før dere kjøper joggesko. Hadde jeg kjørt meg hardere hadde jeg fått belastningsskade i leggen (har hatt antydning til beinhinnebetennelse før...ikke godt)!

Må nevne en annen ting også...jeg kjører for tiden rundt i en gammel 1997-modell Nissan Micra, og dro ut for å se på ny bruktbil. I løpet av titterunden min kom jeg over et superbra tilbud på leasing av Opel Corsa, og slo til!

I morgen, håper jeg, vil den være ferdig til henting. Da sitter jeg i en splitter ny 2011-modell, stappa med utstyr, som skinnratt med varme, integrert handsfree, osv osv Og det vil koste meg mindre enn røyken kosta pr mnd
Den er helt lik denne Opel Corsa, bare nyere....hahaha...nesten euforisk jeg! Har aldri eid en bil som er nyere enn 10 år gammel tidligere...

Foksy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat