Vis enkelt innlegg
Gammel 14-09-11, 18:52   #10084
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Takk for svar, men grunnen til manglende søvn er ikke at jeg ikke kan sove, men at jeg ikke klarer. Kroppen min er så vant til at sliten betyr å gi ekstra gass, så jeg blir bare hyper når jeg blir overtrøtt. (Hadde jeg enda kunne omsatt det til effektivitet skal jeg ikke klage, men det blir bare overload og jeg får ikke gjort noe heller )
Å ha han i senga tør jeg ikke, er redd for å legge meg på han. Eller at sambo legger seg på han.... Og jeg kan ikke klage, babyen er supersnill og sover masse. Men det hjelper lite at han sover fra 23 til 10 med et par matinger på 15 min i mellom, når jeg ikke legger meg før 2-3, og surrer oppe en time ved hver mating
Jeg vil bare at det skal funke jeg, og at jeg likevel skal klare å ta vare på han uten å besvime når jeg løfter han!