Vis enkelt innlegg
Gammel 14-09-11, 14:04   #10063
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Olive Oil, her.

Ja, så sant det ikke er snakk om store summer. Ikke sikker på grensen der, men tror det er 10 000. Jeg tok ut mine 780 kroner () i Narvesen for tre uker siden.

Og jeg, blakk og desperat, hadde planer om å ta ut mine 95, men så dukket det opp noen andre penger, gitt!

Opprinnelig lagt inn av Olive Oil, her.

Sakset fra Norsk Tipping:

Såfremt kommisjonæren har nok kontanter tilgjengelig, kan alle premier inntil 10.000 kroner heves hos hvilken som helst kommisjonær hvis du har Spillerkort og PIN-kode med deg. Med kort og PIN-kode kan du også be om at pengene overføres til din bankkonto (dette tar 1-3 virkedager avhengig av bankens overføringsrutiner).

Nemlig!

Se der, ja! Jeg loka rundt på NT sine nettsider, og til og med kundeavtalen, men dette fant jeg ikke ...

Opprinnelig lagt inn av silje21, her.

Stemmer dette, og det er butikken/kommisjonæren som bestemmer om de har nok kontanter til å levere ut penger eller ikke.

Ja, hehe, nittifem spenn burde de jo ha slengede ..:!

Opprinnelig lagt inn av silje21, her.

Hårspørsmål;
Kan man ha permanent i farget hår? Vil både farge håret og ha en (svak/middels) permanent, men aner ikke om de to går sammen i det hele tatt hehe
(skal evnt gjøre det hos frisør da.)

Så framt det ikke er hennafarge du har i håret ditt, da knekker det av -true story! Ellers vet jeg ikke.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥