Vis enkelt innlegg
Gammel 14-09-11, 10:46   #10036
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Jeg må bare gjenta dette med crack slaw, for jeg har helt dilla. Billig supermiddag: Stek kjøttdeig med salt, pepper, litt hvitløk/chili-krydder, og 1 ss sesamolje. Når kjøttdeigen er brun, tilføy strimlet kål, så mye som du klarer å få plass til i panna. Tilsett enda 1 ss sesamolje, evt også 1 ss soyasaus, samt, avhengig av kryddertoleransen din, masse mer hvitløk, chili OG ingefær. (Jeg bruker litt store jalapeño-flak og grovt hvitløkskrydder og avskyelige mengder ingefær, selv...) Ferdig i en fei! Den magiske smaken er i sesamoljen, mm.

Takk for tips! Sesamolje har jeg dog ikke ... Men jeg stekte kålen i chilli, hvitløk og ingefær i går, og masssssssse smør, og det ble alldeles vidunderlig sammen med nakkekoteletter i biter med karve.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥