Tråd: Ny
Vis enkelt innlegg
Gammel 14-09-11, 09:27   #10
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Ny

Opprinnelig lagt inn av blæbær, her.

virker lite vanskligt med hvor mye fett man skal ha i seg. spiser ca 3 ssp rømme om dagen, lite fløtesaus, og steker i smør,spiser ost osv... føler meg kjempemett og synes jeg får spist massa god mat, savner bare brødskiverne lite, ellers er det helt greit med grønt istedet for ris, og poteter. Blir som regel 2 middager++.dette blir 5e dagen, så nu er jeg spent på om jeg har gått ned noe, vil ned 3-4 kg, ellers ksla jeg fortsette, med at kutte ut stivelse.

Min anbefaling er at du spiser så "naturlig" som mulig den første mnd. Hvis du føler at du er jevnt sulten i løpet av dagen - noe som da ikke er uvanlig de første par ukene - legg til litt mer fett til hvert måltid.
DU skal jo ned bare 3-4 kg - så ikke stress mer enn nødvendig
Det tar TID og få oversikt over et lavkarbokosthold, og det tar noen mnd før man føler at man "tenker" lavkarbo når man planlegger mat - så ikke stress, kos deg med maten og er du sulten spis litt mer fett til neste måltid.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat