|
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Opprinnelig lagt inn av Regret, her.
Jeg så nettopp en liten reklame om et produkt som heter Powerburn og skal virke slankende fordi det inneholder grønn te og chili, men selvsagt er jeg skeptisk til ting som i det hele tatt trenger å komme på tv for å få folk til å kjøpe produktet, særlig slankemetoder. Jeg gikk allikevel inn på siden deres for å lese. Jeg prøvde å finne ut hva den inneholdt, men jeg får rett og slett kun opp grønn te og chili, og ingen måter å kontakte produsenten på. Kan det være at det fungerer? Chili og grønn te er jo kjent for å være hjelpende når man vil ned i vekt, men det må vel være noe annet også innblandet her, og hvorfor får jeg ikke tak i mer info om produktet? Har noen her prøvd det, eller noe tilsvarende?
Her er siden jeg var inne på..
Høres ut som noe lignende Xyphedrine. Grønn te og chili kan øke forbrenning bittelitt, men ta deg heller noen kopper te og bruk chili i maten. Samme effekt uten eventuelle andre ingredienser i pillene som kan være skumle. Jeg hadde holdt meg unna pillene. Og jeg reagerer også når jeg ser at de lover vekttap.