|
Sv: Mer enn 50+ kg overvekt
Opprinnelig lagt inn av Janeymaleney, her.
Vil bare si at jeg har gått på Easy Life før,i 2008-2009. Jeg hadde mye å gå ned,og måtte gå på kun shakes og supper i 9 (!) uker i strekk. Det gikk jo som det måtte gå,men sprekker her og der. Jeg trente mye sammen med de andre og gikk ned ca 19 kg tilsammen på kurset. Dette gjorde jeg i permisjonen min,og når jeg begynnte på jobb igjen,fikk jeg ingen oppfølging (som jeg liksom skulle) og jeg falt ut av hele opplegget... Alt har kommet på igjen,og mere til
Så jeg kan desverre ikke anbefale dette kurset til deg om du syntes alt er et ork (det skal myye viljestyrke til for å holde ut så lenge på shakes og ikke få lov å spise eller tygge på noe annet!!)
Men selvfølgelig,du har nok tenkt gjennom dette grundig,og funnet ut at det passer deg 
Jeg har ikke tenkt å gå lenger enn to uker på pulver. Jeg hadde aldri klart ni uker, så du var kjempeflink som klarte det altså! Den største grunnen til at jeg valgte Easylife var for å få en - støttegruppe eller hva jeg skal si. Jeg er enslig, så jeg har ikke en partner å støtte meg på. Planen er to uker med pulver og deretter lavkarbo og trening. Håper min erfaring med Easylife blir bedre enn din. Jeg kommer til å skrive journal om hvordan ting går. Jeg har allerede betalt og skrevet under på kontrakt, så nå må jeg nesten gjøre det jeg kan for å få det til å fungere. Sette pris på kommentaren din da. Det er alltid greit å høre ris og ros synes jeg.
Hvordan går det med deg nå da?

|