Vis enkelt innlegg
Gammel 13-09-11, 19:06   #3
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Trening på ketolyse

Hvis du går ketolysekuren antar jeg at du også har gått til innkjøp av boka Boka forklarer ganske godt hva som skjer i overgangsperioden i starten av et lavkarbokosthold, og det frarådes og trene særlig hardt minimum de første par ukene. Dette fordi kroppen må få litt tid på seg til å stabiliserer hormonene og "lære seg" at energi får vi nå fra fett.

Det står en del om dette også i arnakristins nybegynnertråd som jeg linker til nederst i signaturen min

Svaret på spørsmålet ditt er at JA det går over. For noen etter to uker, for andre etter lengre tid. Er du like energifattig på spinning etter 4-6 uker, kan det hende ditt kosthold vil være mer optimalt for deg om du spiser LITT mer kh enn det et ketogent kosthold tilsier

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat